مجموعه مدارس سلام

🔸بسم الله الرّحمن الرّحیم🔸

🔹با سلام، صلوات و ادای احترام به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران وفادارشان و با یاد رشادت‌های دلاوران جنگ تحمیلی در هفته‌ی مبارک دفاع مقدس، سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را با امید به آینده‌ای درخشان آغاز می‌کنیم.

🔹🔹مجموعه مدارس سلام از اسفند سال ۱۳۹۸ با آغاز همه‌گیری کرونا که رویدادی جهانی، غیرمترقبه و دور از انتظار بود و باعث دگرگونی‌های عمده‌ای در سرتاسر جهان شد، توانست زیرساخت‌هایی تخصصی را برای پاسخگویی به این تحولات ایجاد کند. این دگرگونی‌ها سبب شد تا نیازهایی که پیش از آن پنهان بودند، عیان گشته، در کانون توجه مسئولین قرار بگیرند تا فضایی برای تقویت مهارت‌های رسانه‌ای در هر دو جانب ارائه‌کنندگان خدمات آموزشی و دریافت کنندگان این خدمات مهیا گردد.

🔹🔹🔹در ابتدای این تحول عظیم و با عنایت به نیازهایی که به فراخور شرایط نوین حاکم بر نظام آموزشی کشور برجسته‌تر شده بودند، با طراحی سامانه‌ی جامع آموزش الکترونیک و اجرای آن در مجموعه مدارس سلام، مجدانه تلاش کردیم تا با بیشترین سرعت ممکن روند آموزشی مدارس را با این نیازها انطباق دهیم. با بررسی نظرسنجی‌های صورت گرفته در مجموعه مدارس سلام با محور فرآیندهای آموزشی در‌ سال تحصیلی گذشته، به عنوان یکی از کانون‌های خدمت‌رسان در حوزه‌ی آموزش مجازی، از جانب خداوند منان توفیق آن را داشته‌ایم که با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن پاسخگوی دغدغه‌های دانش‌آموزان و خانواده‌های گرامی ایشان باشیم.

🔹🔹اکنون در حال ورود به دوره‌ی نوین دیگری هستیم؛ دوره‌ی پساکرونا با کوله‌باری از تجربیات طلایی و ارزشمند، زیرساخت‌هایی جدید و فرصت‌هایی بدیع. ما در مجموعه مدارس سلام برای ورود به این دوره، فرصت‌های جدیدی را خلق کرده‌ایم تا بتوانیم با ترکیب آموزش‌های حضوری و غیرحضوری و استفاده از تجارب همکاران و مسئولین و تجارب برتر در سطح جهانی، از محاسن هر دو سبک آموزشی برای کیفیت‌بخشی حداکثری در خدمات مجموعه بهره ببریم.

🔹با تکمیل واکسیناسیون مدیران، مسئولین و کادر آموزشی مدارس سلام و اعلام برنامه‌های آتی مربوط به پایان واکسیناسیون دانش‌آموزان عزیز، آماده‌ی حضور شاداب و بانشاط فرزندانمان در کلاس‌های درس هستیم تا بتوانیم کمافی‌السابق طلایه‌دار آموزش و پرورش فرزندان صالحمان در تمامی ساحت‌های تربیتی و به عنوان پیشگامان توسعه‌ی ایران اسلامی باشیم.

🔻افتخارات مجموعه مدارس سلام تا کنون به حول قوه‌ی الهی و با کوشش‌های دلسوزانه‌ی شبانه‌روزی مدیران، مسئولین، معلمان و کادر آموزشی مجموعه مدارس سلام حاصل شده‌است؛ صمیمانه از تمامی همکاران سپاسگزارم و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان دارم. همچنین یاد می‌کنم از شهدای سلامت و همکاران ایثارگرمان در حوزه‌ی تعلیم و تربیت که به واسطه‌ی خدمت خالصانه‌ی خود در دوره‌ی همه‌گیری کرونا، اکنون در میان ما نیستند و انشاءالله در محضر خداوند متعال و در کنار شهدا محشور خواهند شد.🔺

🔸در شروع سال تحصییلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توفیق، سربلندی و سلامتی را برای تک تک اعضای خانواده‌ی بزرگ مجموعه مدارس سلام از خداوند متعال خواستارم و برای فرزندان تلاشگرم در مدارس سلام آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.🔸

دکتر فاضل
مدیرعامل مجموعه مدارس سلام
مهر ۱۴۰۰