پیام جناب آقای دکتر فاضل، مدیرعامل محترم مجموعه مدارس سلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

بسمه تعالی

🔹با سلام و صلوات و ادای احترام به سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، به لطف خداوند بزرگ و تلاش بی‌وقفه همکاران‌مان سال تحصیلی جدید را متفاوت از همه‌ی سال‌ها آغاز می‌کنیم.

🔸از اسفند ماه ۱۳۹۸ که همه، با شگفتی بزرگ کرونا و تعطیلی مدارس مواجه شدیم شاید تصور نمی‌کردیم که تا ۶ ماه، نتوانیم فرزندان‎مان را در مدرسه ببینیم.
از همان ابتدا به کمک سامانه الکترونیک مدیریت آموزش مدارس سلام و تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانمان، روند ارائه خدمات تعلیم و تربیت را در فضای مجازی تداوم بخشیدیم و شاهد موفقیتهای چشمگیری بودیم در حالی که به نظر می‌رسید مدارس تعطیل شده‌اند و همکاران مدارس نیز می‌توانند استراحت کنند به جرات می‌توان گفت فعالیت همکاران‌مان چند برابر شد، جا دارد تشکر ویژه خود را از تمامی همکاران گرانقدر اعلام نمایم.

🔺با تقویت زیرساخت‌های مدارس سلام، فراهم‌نمودن سخت‌افزارهای مناسب برای مدارس و معلمان، آموزش‌های تکمیلی همکاران و تولید محتواهای کیفی و در نهایت رونمایی از نسخه جدید سامانه ELMS مجموعه مدارس سلام، در ۳ نظرسنجی که در این ۶ ماه از اولیا و دانش آموزان مدارس بعمل آمد، با رضایتمندی کلی قریب به ۹۰ درصد روبرو شدیم.

📌اکنون ضمن تشکر از اولیا و دانش آموزان عزیز که انرژی مضاعف به معلمان و کارکنان مدارس سلام داده‌اند آمادگی کامل خود را برای استمرار فعالیتهای آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی آتی به شما عزیزان اعلام می‌کنیم و حال که در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با شرایطی متفاوت روبرو می‌باشیم، دغدغه‌ها و نگرانی‌های اولیای گرامی نصب‌العین مدیران و پرسنل اجرایی و آموزشی مجموعه مدارس سلام می‌باشد و با توجه به تنوع تصمیمات پیش‌رو این آرامش و اطمینان را به همه دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترمشان می‌دهیم که با مشارکت همگانی، نسبت به کیفیت آموزش و تربیت فرزندانمان همانند گذشته استوار و با صلابت پیش خواهیم رفت و همچنان هوشمندانه حفظ سلامت و تندرستی امانت‌های شما خانواده‌های گرامی، سر‌لوحه هر اقدامی قرار خواهد گرفت.

✅همواره سختی‌ها مقدمه ای برای رسیدن به پیروزی های بزرگ است. با توکل به خداوند متعال سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ سالی سرشار از تلاش و کوشش، کامیابی و موفقیت و فتح قله های علم و معرفت برای همه شما فرزندان عزیز خواهد بود.

✨امیدوارم همزمان با بازگشت به شرایط عادی و حضور عزیزان دلبندمان در مدارس دوباره شاهد شور، هیجان، انگیزه و نشاط در مدارس باشیم، برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت و سربلندی دارم.